Vi vil ta for oss selvbetjeningsportalen i Kompass under opplæringen. Portalen er den delen av Kompass som bla benyttes til å legge inn bestillinger eller melde feil, sjekke status på egne saker eller saker du følger, og til å lese aktuelle nyheter og selvhjelpsartikler.
Vi vil fokusere på hvordan du, som bestiller/innmelder, best utnytter funksjonene i selvhjelpsportalen, og vi vil også ta for oss en del ting å være oppmerksom på for enklest å velge rett skjema i Kompass.
Opplæringen vil arrangeres som et nettmøte, dvs ikke et fysisk møte. Verktøyet som benyttes er Microsoft Teams, men du trenger ikke å ha en lisens på Teams for å delta i møtet. Du må ha tilgang på en tykk klient, som er koblet opp mot Oslo kommune, enten du er på din vante arbeidsplass, eller jobber hjemmefra (fjarb). Videre kan det være en fordel med et headsett (høyttaler/mikrofon), koblet til PCen.
Arild Skuggerud
Send en e-post
951 12 646
Vennligst gi beskjed senest en dag i forveien dersom du er påmeldt, men blir forhindret i å delta.