Nettmøte i Kompass for bestillere

Kategori: IKT
Sted: Nettmøte
Starter: 10.06.2020 kl. 09:30
Slutter: 10.06.2020 kl. 10:30
Pris: Gratis
Påmeldingsfrist: 08.06.2020
Målgruppe
Denne opplæringssesjonen er for deg som skal benytte Kompass til å melde inn saker, enten det gjelder bestillinger eller feilmeldinger.
Innhold

Denne opplæringssesjonen er for deg som skal benytte Kompass til å melde inn saker, enten det gjelder bestillinger eller feilmeldinger. Vi vil ta for oss selvbetjeningsportalen i Kompass under opplæringen. Portalen er den delen av Kompass som bla benyttes til å legge inn bestillinger eller melde feil, sjekke status på egne saker eller saker du følger, og til å lese aktuelle nyheter og selvhjelpsartikler. Vi vil enkelt fokusere på hvordan du, som bestiller/innmelder, best utnytter funksjonene i selvhjelpsportalen, og vi vil også ta for oss en del ting å være oppmerksom på for enklest å velge rett skjema i Kompass.

Opplæringen vil arrangeres som et nettmøte, dvs ikke et fysisk møte. Verktøyet som benyttes er Microsoft Teams, men du trenger ikke å ha en lisens på Teams for å delta i møtet. Du må ha tilgang på en tykk klient, som er koblet opp mot Oslo kommune, enten du er på din vante arbeidsplass, eller jobber hjemmefra (fjarb). Videre kan det være en fordel med et headsett (høyttaler/mikrofon), koblet til PCen. Kurset er gratis, og varighet er ca 1 time. Etter påmelding vil du motta en mail som forklarer hvordan du kobler deg opp mot møtet (NB! Husk å krysse av for at du ønsker påmeldingsbekreftelse pr. mail).

Kontaktperson

Rakel Vestre
Send en e-post
91719153

Vennligst gi beskjed senest en dag i forveien dersom du er påmeldt, men blir forhindret i å delta.

Viktige datoer

Kommende kurs

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe