(langstring[menu.title] is not set)

Hva betyr status i saker i BOKS?

Saker meldt inn i BOKS oppdateres med ulike statuser, basert på utvikling i saksbehandlingen. Det er kun åpne BOKS-saker som vises i Kundeportalen.

I BOKS kan du se og følge alle saker du har tilgang til.

I Kundeportalen kan alle brukere se hvilke åpne saker virksomheten har registrert i BOKS. Det er begrenset informasjon som vises om sakene. Brukere som også har tilgang til saken i BOKS vil se en lenke på saken og videre kunne åpne den direkte fra Kundeportalen.

Her er en oversikt over hva de ulike statusene i BOKS betyr, og hvilke av statusene som vises i Kundeportalen:

 

Status i BOKS:

Status i Kundeportalen:

Beskrivelse:

Utkast

Saken vises ikke i Kundeportalen

Saken er lagret som utkast og er ikke sendt inn til behandling.

Registrert

New

Saken er registrert, men arbeid er ikke påbegynt.

Venter

Pending og Waiting approval

Saken er satt på vent av saksbehandler. Undersøk om informasjon mangler.

Venter på godkjenning

Saken vises ikke i Kundeportalen

Saken venter på vurdering av godkjenner før bestillingen blir sendt inn.

Under planlegging

Assigned

En faggruppe har fått saken, men arbeidet er ikke påbegynt.

Under arbeid

In Progress og Planning

Saken er under arbeid.

Utført

Completed og Resolved

Saken er avsluttet av saksbehandler, men kan gjenåpnes innen 15 dager.

Kansellert

Saken vises ikke i Kundeportalen

Saken er kansellert.

Lukket

Saken vises ikke i Kundeportalen

Sak endres automatisk til lukket 15 dager etter at status er satt til Utført.

 

Viktige datoer

Kommende kurs

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe