(langstring[menu.title] is not set)

Telefoni

Telefoni-løsningene i Oslo kommune kjøpes inn og driftes av hver enkelt virksomhet. Enkelte av telefonisystemene kjører på servere driftet på Oslofelles. Telefoniløsninger plassert i Oslofelles datasenter er NORTEL og Cisco.
Vises på dashboard: Nei
Antall driftsmeldinger knyttet til denne komponenten: 15

Mer informasjon

NORTEL-løsningen benyttes av 02180, UKEs Servicesenter, BYMs kontaktsenter og enkelte skoler og sykehjem. CISCO-løsningen er tredelt benyttes av SYE, UDE og UKE. UKEs CISCO-løsning benyttes forskjellige tjenestesteder i både bydeler og etater, blant annet Legevakten, bibliotekene og enkelte skoler.

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe