(langstring[menu.title] is not set)

Brukere har mistet tilganger i Kompass

Noen brukere opplever at de har mistet tilgangene sine. Dette skyldes at det har skjedd en feil som har endret disse brukerprofilene til kontakter. Når brukeren så logger inn blir det opprettet en ny brukerprofil, men uten de tilgangene som brukeren hadde før. De som opplever denne feilen bes melde en sak i BOKS på IKT Feilmelding - uklar feilsituasjon. Vi vil gi tilgangene på nytt igjen fortløpende for disse.
Melding opprettet: 23.01.2018
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 23.01.2018 13:00
Sluttet: 23.01.2018 14:30
Berørte komponenter: Kompass

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe