(langstring[menu.title] is not set)

Cremulinnlesning i 30.5.18

Det er dessverre blitt sendt over cremulfiler dobbelt fra DNB ved en feil. Ikke gjør noe med poster som ligger i Manuell utligning. Det jobbes med å finne en løsning.
Melding opprettet: 30.05.2018

LOGG

  • Det jobbes med å rette feilen og vi håper det snart er løst. Beklager dette tar tid.
  • Cremulfiler i dag torsdag 31.5. er nå lest inn. Det jobbes med å finne løsning på gårsdagens feil.
  • Dagens Cremulfiler er ikke lest da det også i dag torsdag 31.5. er feil med filer fra banken. Det jobbes med å få dette løst.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 30.05.2018 12:50
Sluttet: 11.06.2018 13:30
Berørte komponenter: Økonomisystemet

Årsak

Alle feilførte/doble cremultransaksjoner er nå ryddet.

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe