(langstring[menu.title] is not set)

DNB nettbank for bedrifter er for øyeblikket ustabil

DNB melder at retting pågår med høyeste prioritet. DNB beklager eventuelle ulemper dette måtte medføre.
Melding opprettet: 12.12.2016

LOGG

  • Kl 15.35 fikk vi følgende melding fra DNB: "Pålogging i nettbank skal nå fungere som normalt igjen.
    Vi beklager igjen ulempen dette har medført dere."
  • Mottatt følgende oppdatering fra DNB i dag kl 12.30.
    "Vi opplever fortsatt problemer med Nettbank. Retting pågår med høyeste prioritet.
    Vi beklager igjen eventuelle ulemper dette måtte medføre."
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 12.12.2016 10:20
Sluttet: 12.12.2016 15:35
Berørte komponenter: Økonomisystemet

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe