(langstring[menu.title] is not set)

Familia: Problemer med skanning

Flere brukere melder om at dokumenter som skannes ikke vises i Familia. Driftsleverandøren jobber med feilsøking.
Melding opprettet: 26.07.2021

LOGG

  • Denne feilen skal nå være løst av leverandør. Vi ber de som har meldt sak om å teste på nytt og oppdatere saken med status. Dersom flere opplever feil ber vi de om å melde sak i Kompass.
  • Leverandør arbeider fortsatt med å finne en løsning på denne feilen. Ny oppdatering kommer ved utvikling i saken.
  • Leverandør jobber fortsatt med å finne en løsning på denne feilen. Ny oppdatering kommer ved utvikling i saken.
  • Vi har fått beskjed om at dette også gjelder CGM og Winmed. Leverandør feilsøker disse applikasjonene også.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 26.07.2021 09:45
Sluttet: 27.07.2021 14:15
Berørte komponenter: Familia

Årsak

Feil løst av leverandør.

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe