(langstring[menu.title] is not set)

Får ikke åpnet Outlook

Flere brukere opplever dessverre problemer med Outlook. Brukere får feilmelding "Server ikke tilgjengelig". Driftsleverandøren jobber med feilsøking.
Melding opprettet: 06.03.2020

LOGG

  • Det er dessverre ingen ny status. Driftsleverandøren har feilsøkt lenge, men finner ikke rotårsaken.

    Det som fungerer for flere er å resette Outlook-profilen (Lokalt) eller trykke seg videre "Prøv igjen" (AKS).

    Webmail er også en mulighet - webmail.oslo.kommune.no/OWA
  • Det er dessverre ingen ny status. Driftsleverandøren jobber med feilsøking.

    Det som fungerer for flere er å resette Outlook-profilen (Lokalt) eller trykke seg videre "Prøv igjen" (AKS).

    Webmail er også en mulighet - webmail.oslo.kommune.no/OWA
  • Det er dessverre ingen ny status. Driftsleverandøren jobber med feilsøking.

    Det som fungerer for flere er å resette Outlook-profilen (Lokalt) eller trykke seg videre "Prøv igjen" (AKS).

    Webmail er også en mulighet - webmail.oslo.kommune.no/OWA
  • Driftsleverandøren jobber fortsatt med feilsøking. For noen har det hjulpet å resette Outlook-profilen (Lokalt) eller trykke seg videre "Prøv igjen" (AKS). Webmail er også en mulighet
  • Driftsleverandøren jobber fortsatt med feilsøking. For noen har det hjulpet å resette Outlook-profilen (Lokalt) eller trykke seg videre "Prøv igjen" (AKS). Webmail er også en mulighet
  • Man kan få tilgang til e-posten sin om man går til https://webmail.oslo.kommune.no/owa og logger på med vanlig brukernavn og passord.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 06.03.2020 08:15
Sluttet: 06.03.2020 23:59
Berørte komponenter: Outlook/Exchange

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe