Får ikke åpnet Outlook
Flere brukere opplever dessverre problemer med Outlook. Brukere får feilmelding "Server ikke tilgjengelig". Driftsleverandøren jobber med feilsøking.
Melding opprettet: 06.03.2020
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 06.03.2020 08:15
Sluttet: 06.03.2020 23:59
LOGG
Det som fungerer for flere er å resette Outlook-profilen (Lokalt) eller trykke seg videre "Prøv igjen" (AKS).
Webmail er også en mulighet - webmail.oslo.kommune.no/OWA
Det som fungerer for flere er å resette Outlook-profilen (Lokalt) eller trykke seg videre "Prøv igjen" (AKS).
Webmail er også en mulighet - webmail.oslo.kommune.no/OWA
Det som fungerer for flere er å resette Outlook-profilen (Lokalt) eller trykke seg videre "Prøv igjen" (AKS).
Webmail er også en mulighet - webmail.oslo.kommune.no/OWA