(langstring[menu.title] is not set)

Fasit er nede

Et flertall av bydelene har meldt at de ikke kommer inn på Fasit. Vi følger opp mot driftsleverandøren.
Melding opprettet: 07.11.2016

LOGG

  • Flere melder om at de nå får logget inn igjen på Fasit og GOBO. Vi ber brukerne om å prøve igjen nå.
  • EVRY ser at det er noe feil med nettverket. Vår nettverksleverandør er informert og feilsøker videre.
  • Vi har indikasjoner på at Gobo kan være omfattet av samme feil.

    Driftsleverandøren jobber med feilsøk.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 07.11.2016 08:00
Sluttet: 07.11.2016 09:45
Berørte komponenter: Fasit

Årsak

Feilen lå på nettverkssiden, men rotårsak er ikke kjent. Det jobbes med å analysere årsaken til at denne feilen oppstod.

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe