(langstring[menu.title] is not set)

Feil på Outlook

Flere brukere opplever at de ikke mottar e-post. Outlook står som frakoblet. Vi jobber med å rette feilen.
Melding opprettet: 08.03.2022

LOGG

  • Denne feilen skal nå være løst. Dersom noen fortsatt opplever at Outlook er frakoblet, kan de koble fra og til VPN (Cisco Anyconnect) og prøve igjen. Dersom det fortsatt ikke virker ber vi om at de oppdaterer saken sin eller melder sak i Kompass, dersom det ikke er gjort alt.
  • Det er fortsatt problemer på kablet nett, men Outlook skal fungere bedre på trådløst nett nå. Leverandør jobber fortsatt med feilretting. Ny status kommer ved utvikling i feilrettingen.
  • Leverandør jobber fortsatt med å finne årsaken med feilen. Inntil feilen er løst kan nå e-posten via mobiltelefon. Ny oppdatering kommer ved utvikling i saken.
  • Vi jobber enda med feilsøking.
  • Driftsleverandør jobber fortsatt med feilsøk.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 08.03.2022 12:30
Sluttet: 08.03.2022 23:59
Berørte komponenter: MS Office kontorstøtte

Årsak

Feil løst av leverandør.

Mer informasjon

De som opplever feil kan bruke e-post på mobiltelefon inntil feilen er løst. 

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe