(langstring[menu.title] is not set)

Feil på Sikker Skann

Flere melder om at dokumenter som blir skannet inn til Fasit, Familia og Gerica ikke dukker opp i applikasjonen. Feilen er meldt til leverandør som jobber med feilretting.
Melding opprettet: 14.06.2022

LOGG

  • Leverandør melder at denne feilen er løst. Dersom noen fortsatt opplever problemer ber vi dere oppdatere saken eller melde sak i Kompass dersom det ikke er gjort alt.
  • Leverandør jobber fortsatt med feilretting.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 14.06.2022 09:45
Sluttet: 14.06.2022 14:50
Berørte komponenter: Sikker skann

Årsak

Feil løst av leverandør.

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe