(langstring[menu.title] is not set)

Feilsituasjon har medført tap av e-poster inn til Oslo kommune

I tidsrommet 13:45 den 20.10.2021 til 10:40 21.10.2021 har ikke ansatte i Oslo Kommune mottatt mail fra andre O365/Exchange Online-løsninger. Epostene er dessverre tapt, men vi har identifisert avsenderne og disse vil bli kontaktet med beskjed om å sende på nytt. For å se mailen vi har sendt ut til de eksterne se "mer informasjon"
Melding opprettet: 21.10.2021
Type: Avvik
Hendelsen startet: 20.10.2021 00:00
Sluttet: 20.10.2021 23:59
Berørte komponenter: Outlook/Exchange

Mer informasjon

Hei,

Vår leverandør har dessverre hatt driftsproblemer med epost-løsningen vår i tidsrommet 20. oktober kl. 13:45 til og med 21. oktober kl. 10:40.

Du får dette varslet fordi vi har registrert at du har sendt en eller flere eposter til en Oslo kommune-adresse i dette tidsrommet. Denne eposten er dessverre ikke kommet frem til mottager i Oslo kommune.

Dette er en oppfordring om at eposten som er sendt i det nevnte tidsrommet må sendes på nytt igjen.

Vi beklager ulempen dette medfører.

Med vennlig hilsen

Utviklings- og kompetanseetaten
Intern tjeneste leverandør i Oslo kommune

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe