(langstring[menu.title] is not set)

Heng og treghet i Fasit

Flere melder om at heng og tregheter i Fasit har gjenoppstått. Vi ber de som opplever dette om å melde sak i BOKS, slik at leverandøren og UKE kan se omfanget av problemet.
Melding opprettet: 18.04.2017

LOGG

  • Problemene med skanning er løst. Vi avventer ny versjon av Fasit som trolig vil rette på problemene med heng og treghet. Det er ikke fastsatt en dato for dette ennå.
  • Det er problemer med skanning i dag. Driftsleverandøren ser på problemet.
  • Fasit henger veldig nå og tjenesten blir restartet for å bedre situasjonen for brukerne.
  • Det er uklart om restart av tjenesten har bedret feil for alle. Feilsøk i forhold til hva som forårsaker disse problemene fortsetter videre.
  • Fasit blir restartet nå grunnet treghet for mange. Brukerne bør oppleve en bedring innen kort tid.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 18.04.2017 14:00
Sluttet: 28.04.2017 08:00
Berørte komponenter: Fasit

Årsak

Fasit har vært stabilt i flere arbeidsdager nå. Rotårsaken til problemene er ikke kjent og driftsleverandøren følger med på situasjonen fortløpende.

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe