(langstring[menu.title] is not set)

Heng og treghet i Profdoc

Flere melder nå om problemer med heng og treghet i Profdoc. Noen brukere opplever også å bli kastet ut av programmet. Vi har fått beskjed om at reserveløsningen ser ut til å fungere tilfredsstillende. Driftsleverandøren jobber med feilsøk.
Melding opprettet: 17.09.2020

LOGG

  • Feilen ser nå ut til å være løst.
  • Profdoc ser ut til å fungere bedre etter at brukerne har logget seg av Citrix (AKS) og deretter logget på igjen. Systemet kan fremdeles oppleves som noe tregt.
    Det gjøres en løpende vurdering på behov for videre tiltak.

    Dersom problemene tar seg opp igjen utover kvelden så vil driftsleverandøren vurdere å utføre en restart av Profdoc serverne.
  • Det oppleves nå problemer med heng/treghet også på reserveløsningen.
    Driftsleverandøren arbeider med feilsøk.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 17.09.2020 10:00
Sluttet: 17.09.2020 23:59
Berørte komponenter: Profdoc

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe