(langstring[menu.title] is not set)

Løsning på at Outlook må settes opp på nytt etter hver pålogging

Noen ganger kan man oppleve at Outlook må konfigureres på nytt hver gang man logger inn i AKS. Signaturen kan også bli borte. Dette er som regel grunnet en korrupt brukerprofil. Nedenfor viser vi hvordan brukere kan slette sin egen profil i AKS.
Melding opprettet: 31.05.2016
Type: Avvik
Hendelsen startet: 31.05.2016 00:00
Sluttet: 02.11.2016 09:00

Årsak

USS har publisert en veiledning for denne på intranett:

http://utviklings-og-kompetanseetaten.oslo.kommune.no/ikt/epost/article312634-66284.html

Mer informasjon

Du vil få spørsmål om du ønsker å slette din egen brukerprofil. Velg "ja". Du får så beskjed om å logge deg av og på igjen. Neste gang du logger på vil du måtte konfigurere Outlook og signatur en siste gang, men så skal disse innstillingene bli værende.

Brukere bes kontakte lokalt IKT om de opplever at dette ikke fungerer for de problemene de opplever med Outlook.

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe