(langstring[menu.title] is not set)

Nettverksfeil

Vi opplever treghet på nettverket hos UKE (Grensesvingen 6). Det jobbes med å rette feilen.
Melding opprettet: 06.04.2018

LOGG

  • Feilen med nettverk vedvarer. Vi vil få mer informasjon om dette innen kl. 16:00.
  • UKE opplever fortsatt problemer med nettverk. Dette medfører at USS kan være utilgjengelige per telefon. Vi beklager ulempene dette medfører.
  • Det er en feil med fiberen inn til Grensesvingen 6. Det betyr at vi kun har 4G inntil dette er rettet. Det er derfor nettverket oppleves som svært tregt for de fleste. Det anbefales å benytte seg av 4G hotspot for de som har anledning til dette.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 06.04.2018 08:00
Sluttet: 06.04.2018 15:15
Berørte komponenter: Nettverk

Årsak

Dette skyldtes en sentral hardware-feil hos Telenor. Feilen er nå rettet.

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe