(langstring[menu.title] is not set)

Nettverksproblemer

Vi opplever problemer med nettverket som påvirker BOKS og Exchange. Dette er meldt til driftsleverandøren og vi ber de som har tilgang om å melde en sak i BOKS, slik at vi ser omfanget av dette.
Melding opprettet: 24.04.2017

LOGG

  • Det er gjort feilretting på lastbalanseringstjenesten til Oslo kommune. Vi ber om at brukerne tester igjen nå og ser om det har bedret seg. Hvis noen opplever feil i Outlook, så kan man lukke denne og åpne på nytt igjen.
  • Vi ser at en del interne tjenester i Oslo kommune er svært trege nå. Dette vises ved tilkoblingsproblemer i Outlook og problemer med å laste BOKS.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 24.04.2017 09:00
Sluttet: 24.04.2017 10:30
Berørte komponenter: Nettverk

Årsak

Det var et problem med lastbalanseringstjenesten til Oslo kommune. Rotårsaken er ukjent her og driftsleverandør jobber med å finne ut hvorfor denne tjenesten ikke fungerte som den skulle.

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe