(langstring[menu.title] is not set)

Nettverksproblemer for flere lokasjoner i Oslo kommune

Flere melder om at de ble kastet ut av AKS og ikke får logget på igjen. Det er uklart om dette er en nettverksproblem eller et sentralt problem i Oslo kommune. Leverandøren feilsøker problemet.
Melding opprettet: 29.12.2016

LOGG

  • Vi ser nå at nettverket skal være i orden igjen. De som eventuelt fortsatt opplever problemer kan kontakte Telenor OK-MAN på 67 11 43 35.
  • Nettverksleverandøren har lokalisert feilen. Vi har dessverre ikke estimert rettetid ennå.
  • Vi ser at det er flere lokasjoner som opplever nettverksbrudd nå. Nettverksleverandøren jobber med å rette feilen, men vi har ikke estimert rettetid.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 29.12.2016 09:45
Sluttet: 29.12.2016 13:00
Berørte komponenter: Nettverk

Årsak

Dette er nå løst. Vi kjenner ikke til rotårsaken her ennå, men tekniker undersøker videre.

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe