(langstring[menu.title] is not set)

Påloggingsproblemer fjernarbeid/VPN

Flere brukere melder om at de ikke får logget seg på fjernarbeidsløsningen, de får en feilmelding etter at token-koden er lagt inn. Driftsleverandøren jobber med feilsøking.
Melding opprettet: 18.11.2019

LOGG

  • Feil på fjernarbeidsløsning er bekreftet rettet av flere virksomheter.
  • Fjernarbeidsløsningen ble startet på nytt og det ble åpnet for pålogging igjen klokken 22.05. Det jobbes med verifisering av løsning.
  • Fjernarbeidsløsningen vil bli startet på nytt klokken 22.00. Dette medfører utkastelse for alle brukere i en periode på litt over fem minutter.
  • Feilen er forsøkt rettet, men det er fortsatt flere som melder at de ikke får logget på fjernarbeid. Leverandør fortsetter med feilsøking.
  • Telenor har meldt om at feilen nå skal være løst.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 18.11.2019 12:00
Sluttet: 25.11.2019 10:42
Berørte komponenter: Fjernarbeidsløsningen

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe