(langstring[menu.title] is not set)

Problemer med å logge på ok-i

Flere melder om at de ikke får logget på ok-i (trådløst nettverk). Dette ser ikke ut til å gjelde alle, og det fungerer fint å bruke kablet nettverk. De som opplever dette problemet bes melde en sak i Kompass, slik at vi ser omfanget av feilen.
Melding opprettet: 04.02.2019

LOGG

  • Teknikere melder at trådløst nettverk skal være tilgjengelig. Vi jobber med å verifisere dette.
  • Feilsøkingen på nettverk har høyeste prioritet.

    Mulig workaround for PC-brukere med fjernarbeidstilgang er å logge på trådløst gjestenettverk eller dele nettverk fra mobilen. Dette vil kunne fungere så lenge VPN/Fjernarbeidsløsning fungerer, og vi er klar over at denne løsningen har hatt problemer siden i går.
  • Feil på trådløst nettverk via OK-I vedvarer og det jobbes med feilsøking. Parallelt får vi meldinger om feil på kablet nettverk.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 04.02.2019 15:30
Sluttet: 05.02.2019 11:00
Berørte komponenter: Nettverk

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe