(langstring[menu.title] is not set)

Problemer med anrop, BankID og SMS

Flere opplever problemer med anrop, BankID og forsinkelser på SMS fra Telia. Telia jobber med feilsøking. https://www.phonero.no/driftsmeldinger
Melding opprettet: 17.09.2021

LOGG

  • Tjenestene er nå tilbake i normal drift. Telia fortsetter å overvåke situasjonen.
  • Telia ser en stor forbedring på samtaler, SMS og BankID.
    Feilretting pågår fremdeles.
  • Telia ser fortsatt stor forbedring på SMS og BankID. Trafikken er stabil men det er dessverre fremdeles ustabilitet ved samtaleoppsett. Arbeid med feilretting pågår fremdeles.
  • Telia ser en stor forbedring på SMS og BankID. Arbeid med feilretting pågår fremdeles.
  • Telia ser en stor forbedring på samtaler.
    Arbeid med feilretting pågår fremdeles.
  • Telia jobber fortsatt med feilsøking. Ny oppdatering kommer ved utvikling i saken.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 17.09.2021 09:10
Sluttet: 17.09.2021 23:59
Berørte komponenter: Fjernarbeidsløsningen, Telefoni

Årsak

Phonero; Tjenestene er nå tilbake i normal drift.
Vi fortsetter å overvåke situasjonen.

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe