(langstring[menu.title] is not set)

Problemer med Fakturahotellet

Det er beklageligvis, til dels store, forsinkelser fra fakturering har skjedd til fakturaene finnes i hotellet. Det er også, av uavklart årsak, sendt ut papirfaktura fra printleverandøren der fakturaene skulle blitt behandler som elektronisk EHF fakturaer. Saken er meldt og det jobbes med løsning.
Melding opprettet: 02.08.2016

LOGG

  • Virksomheter som nå mottar Interfakturaer på papir, behøver IKKE lenger sende disse til Fakturasentralen. Løsning forventes i morgen tirsdag 9.8. Fakturaenevil bli lest inn som EHF.
  • Internhandel produseres nå som EHF igjen.
    Det jobbes fortsatt med om det lar seg gjøre å rekjøre tidligere faktureringer som ved en feil ble printet og sendt virksomhetene pr post.
  • På grunn av problemer hos printleverandør er Internhandel forsinket. Internhandelsfakturaer som er mottatt på papir i posten, videresendes Fakturasentralen. Fakturasentralen avventer printleverandør før disse eventuelt vil bli skannet.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 02.08.2016 00:00
Sluttet: 11.08.2016 14:00
Berørte komponenter: Økonomisystemet

Årsak

Internhandelsfakturaer som ble printet og sendt virksomhetene på papir, er nå rekjørt som EHF fakturaer. Dette skal nå være i orden.

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe