(langstring[menu.title] is not set)

Problemer med H-området

Noen virksomheter melder at de har problemer med H-området. Noen opplever at de har mistet dokumenter, andre opplever at de har mistet tilgang til H-området. Driftsleverandøren jobber med feilsøking.
Melding opprettet: 12.02.2020

LOGG

  • Dokumentene har blitt gjenopprettet fortløpende og feilen har blitt rettet. Opplever dere fortsatt problemer så meld sak i Kompass.

    Dette ser ut til å ha rammet primært Bydel Gamle Oslo.
  • Det jobbes fortsatt med å gjenopprette dokumenter fortløpende. Rotårsaken skal være funnet slik at det ikke skal komme nye tilfeller. Har dere en bruker som er rammet så meld det inn som IKT feil i Kompass.

    Dette ser ut til å ha rammet primært Bydel Gamle Oslo.
  • Det jobbes fortsatt med å gjenopprette dokumenter fortløpende. Rotårsaken skal være funnet slik at det ikke skal komme nye tilfeller. Har dere en bruker som er rammet så meld det inn som IKT feil i Kompass.

    Dette ser ut til å ha rammet primært Bydel Gamle Oslo.
  • Det jobbes fortsatt med å gjenopprette fortløpende. Rotårsaken skal være funnet slik at det ikke skal komme nye tilfeller. Har dere en bruker som er rammet så meld det inn som IKT feil i Kompas.

    Dette ser ut til å ha rammet primært Bydel Gamle Oslo.
  • Driftsleverandøren jobber fortsatt med å gjenopprette filer. De har trolig avdekket rotårsaken og løsningen har blitt implementert. Hvis dere fortsatt opplever problemer på H-området så meld inn sak i Kompass.
  • Det jobbes fortløpende med å gjenopprette filer og reparere rettigheter. Er det brukere som opplever dette problemet så vennligst meld sak i Kompass.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 11.02.2020 08:00
Sluttet: 02.03.2020 08:00
Berørte komponenter: Servere / sentral infrastruktur

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe