(langstring[menu.title] is not set)

Problemer med Oslofelles-portalen

Det er i dag problemer med å åpne applikasjoner fra Oslofelles-portalen. Leverandør er på saken og jobber med feilsøking. Vi anbefaler å logge inn på AKS og starte applikasjonene derfra i stedet.
Melding opprettet: 29.06.2018

LOGG

  • Løsning på identifisert feil vil bli ferdig implementert på søndag. Det vil derfor fortsatt være problemer med Oslofelles-portalen gjennom helgen, men det skal som nevnt være mulig for alle brukere å logge på applikasjonene via AKS.
  • Det jobbes nå med å implementere en løsning på problemet.

    Feilen skal ellers kun påvirke brukere som starter applikasjoner fra Oslofelles-portalen fra tykke klienter. AKS og tynne klienter er ikke påvirket og brukere kan da logge på AKS og starte applikasjonene derfra.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 29.06.2018 10:00
Sluttet: 29.06.2018 23:59
Berørte komponenter: AKS, PC / tykke klienter

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe