(langstring[menu.title] is not set)

Problemer med pålogging til Telenor sine sider

Det er problemer med pålogging til nettsidene Telenor Min Bedrift, Webline og Inpli portalen. Påloggingsproblemene skyldes en intern feil hos Telenor. De jobber med å få løst feilen.
Melding opprettet: 06.09.2021

LOGG

  • Feilen hos Telenor skal nå være løst.
  • Telenor jobber fremdeles med å få løst denne feilen.
    De informerer om at feilen berører både kunder og ansatte hos Telenor.
    I og med at ansatte hos Telenor ikke har tilgang til deres interne systemer, så får vi ikke varsler fra Telenor om nettverkslinjer som er nede i dag.
    Vi og Telenor vil følge opp og videreformidle eventuelle varsler om sambandsbrudd/linjer som er nede så snart dette er mulig igjen.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 06.09.2021 08:00
Sluttet: 06.09.2021 23:59
Berørte komponenter: Nettverk

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe