(langstring[menu.title] is not set)

Problemer med skanning

Flere brukere melder om at dokumenter som skannes ikke vises i Familia og Fasit. Driftsleverandøren jobber med feilsøking.
Melding opprettet: 20.05.2021

LOGG

  • Feilen på sikker skann skal nå være løst, men det vil være en kø med dokumenter som kommer til å bruke en stund på å sende inn alle dokumentene før tjenesten fungerer som normalt.
  • Leverandør jobber fortsatt med feilretting. Ny informasjon kommer ved utvikling i saken.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 26.10.2021 08:00
Sluttet: 26.10.2021 13:00
Berørte komponenter: Familia, Fasit, Sikker skann

Årsak

Feil løst av leverandør.

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe