(langstring[menu.title] is not set)

Problemer med skanning for Familia og Gerica

Vi opplever problemer med skanning for Familia og Gerica. Driftsleverandøren er informert og feilsøker.
Melding opprettet: 05.12.2017

LOGG

  • Vi har ikke hørt mer om problemer med skanning. Det er viktig at de som opplever forsinkelser eller feil melder en sak i BOKS på dette.
  • Alle dokumentene som har blitt skannet skal nå ha kommet igjennom. Disse hadde stoppet opp som følge av en felles kritisk feil i dag tidlig.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 05.12.2017 12:15
Sluttet: 06.12.2017 15:15
Berørte komponenter: Sikker skann

Årsak

Feil på skanning for Familia, Fasit og Gerica var en følgefeil at problemene i dag tidlig. Dette er nå løst.

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe