Stopp i filhåndteringer hos DNB
DNB beklager å måtte meddele at dehar problemer med filmottaket. Filene dere sender kommer inn til DNB, men de blir ikke behandlet. Dermed mottar dere ikke returfiler, og betalingene kommer ikke til godkjenning.
DNB jobber med å løse problemene, og ber om at dere ikke sender filene inn på nytt. DNB gjør oppmerksom på at filer som allerede er innsendt og godkjent vil utføres som planlagt.
DNB kommer tilbake med ny status så snart de vet mer, og senest innen en time.
Melding opprettet: 22.06.2016
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 22.06.2016 10:20
Sluttet: 22.06.2016 13:45
Årsak
DNB melder nå at problemene med filmottaket er løst, og innsendte filer prosesseres som normalt. De gjør oppmerksom på at det fortsatt kan være mindre forsinkelser på enkelte filer, som en følge av dagens problemer. Filene vil fortløpende komme til godkjenning.
DNB ber om at innsendte filer ikke sendes på nytt, og de vil komme tilbake med mer informasjon til dere dersom dette skulle vise seg nødvendig.
DNB beklager ulempen dette har medført dere.
LOGG
DNB jobber med å løse problemene, og ber om at dere ikke sender filene inn på nytt. De gjør oppmerksom på at filer som allerede er innsendt og godkjent vil utføres som planlagt.
DNB kommer tilbake med ny status så snart de vet mer.