(langstring[menu.title] is not set)

Treghet i GAT

Flere virksomheter melder treghet i GAT. Feil er meldt til leverandør som jobber med å finne feilen.
Melding opprettet: 30.10.2018

LOGG

  • Denne feilen skal nå være løst etter feilretting på databasenivå. Vi ber brukerne gi tilbakemelding i Kompass om det opplever at feilen vedvarer.
  • Det er dessverre fortsatt problemer med GAT. Driftsleverandøren er i dialog med systemleverandøren av GAT om hva dette kan skyldes. Vi har dessverre ingen estimert rettetid, men saken har høy prioritet.
  • Vi har fått noen tilbakemeldinger om at GAT fortsatt henger for brukerne. Driftsleverandøren jobber videre med å feilsøke.
  • Treghetene i GAT skal nå være bedre og vi ber om at det meldes en sak hvis noen opplever problemer nå i dag.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 30.10.2018 13:15
Sluttet: 01.11.2018 12:15
Berørte komponenter: Gat

Årsak

Feilen relateres til SQL-databasen og ble løst etter en failover.

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe