Treghet i GAT
Flere melder om heng og tregheter i GAT. Leverandør er på saken.
Melding opprettet: 30.10.2019
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 30.10.2019 11:00
Sluttet: 30.10.2019 23:59
Årsak
Feil er rettet og GAT fungerer nå som normalt. Rotårsak er mest sannsynlig et eldre script som har kjørt i databasen og skapt låsinger og blokkeringer.
LOGG
Feilretting pågår videre.
Vennligst meld inn sak i Kompass om du opplever problemer med MinGat og/eller Gat. Gat Analyse er fortsatt ikke tilgjengelig.
Det er anbefalt å benytte Gat skrivebordsapplikasjonen via AKS eller Oslofelles portalen av ytelseshensyn.
Leverandør følger opp lasten på mandag morgen, og på bakgrunn av dette vurderes det iverksettelse av ytterligere tiltak.
Ber om tilbakemelding i sak om det ikke skal være løst.
Det jobbes med endringer sammen med forvalter og systemleverandør, hvor vi jobber med å finne løsninger for at dette ikke oppstår igjen.