(langstring[menu.title] is not set)

Treghet og heng i Familia

Flere melder om problemer med treghet og heng i Familia. Driftsleverandør feilsøker med høy prioritet og vi vil oppdatere driftsmeldingen ved utviklinger i feilsøkingen.
Melding opprettet: 24.03.2020

LOGG

  • Det virker som at situasjonen har stabilisert seg. For at disse problemene ikke skal oppstå igjen så jobber leverandøren med en permanent løsning.

    Opplever du problemer så vennligst meld sak etter oppdatert eksisterende i Kompass.
  • Driftsleverandør jobber fortsatt med feilsøking.
  • Det er flere som opplever problemer med treghet og heng i Familia fremdeles.
    Driftsleverandøren jobber med feilsøk.
  • Driftsleverandør har gjort justeringer i nettverket for å løse dette.
    Vi anbefaler de som fortsatt har problemer med treghet i Familia å forsøke å logge ut av AKS, og så logge inn igjen.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 24.03.2020 15:30
Sluttet: 24.03.2020 23:59
Berørte komponenter: Familia

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe