(langstring[menu.title] is not set)

Treghet på AKS

Noen opplever tregheter på AKS i dag. Vi ber de som er påvirket av dette om å logge ut og inn igjen. Driftsleverandøren vil også sende en beskjed på skjermen til de som må logge ut.
Melding opprettet: 24.10.2017

LOGG

  • Dette skal nå være løst. Vi ber om at de som opplever noe annet gir beskjed til USS via BOKS.
  • Vi mottar fortsatt beskjeder om at AKS er treg for enkelte brukere. Driftsleverandøren jobber med saken.
  • Det skal nå være bedre tilstander på AKS. Vi ber om at de som opplever problemer logger helt ut og inn igjen. Hvis dette ikke bedrer situasjonen så må det registreres en sak i BOKS.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 24.10.2017 09:45
Sluttet: 24.10.2017 12:00
Berørte komponenter: AKS

Årsak

Treghetene på AKS skyldtes et problem med overvåkingen av terminalserverne. Uten å kunne se hvilke servere som opplever kapasitetsproblemer så tar det lengre tid å utbedre dette og vi opplevde derfor noe treghet på AKS denne dagen.

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe