(langstring[menu.title] is not set)

Treghet på Oslofelles og Exchange

Flere virksomheter melder om treghet i PRK, BOKS og kontakt med Exchange. Vi har meldt en generell feil til leverandøren og ber om at de som opplever feil melder sak i BOKS.
Melding opprettet: 11.05.2016

LOGG

  • Feilsøkingen har gitt indikasjoner på at feil er relatert til BigIP. Endringen som ble utført i går blir derfor delvis rullet tilbake nå. Vi håper dette vil bedre situasjonen.
  • Arbeidet med å finne feilen pågår fortsatt. Feilsøking er rettet mot BigIP samtidig som sammenhenger med http/https-trafikk undersøkes.
  • Så langt ser vi at mange opplever problemer med å få kontakt med Exchange-serveren. Det oppstår feilmeldinger i Outlook og enkelte får ikke logget på. I tillegg er det treghet med PRK, kalendere og enkelte andre applikasjoner i tilknytning til dette. Mange opplever problemer, men får ikke meldt saken i BOKS grunnet tregheter. Leverandøren feilsøker fortløpende.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 11.05.2016 10:00
Sluttet: 11.05.2016 15:58
Berørte komponenter: Outlook/Exchange

Årsak

Tilbakerullingen på BigIP viste seg å løse poblemet og vi er nå tilbake i normal drift.

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe