(langstring[menu.title] is not set)

Tregheter

Det oppleves treghet på applikasjonene CGM helsestasjon, Familia og GAT. Feilen er meldt til driftsleverandør som feilsøker.
Melding opprettet: 17.10.2019

LOGG

  • Det jobbes fortsatt med å verifisere at implementerte tiltak har hatt ønsket effekt.
  • Tiltak skal nå være implementert og vi forventer at dette bedrer situasjonen.
  • Det oppleves fortsatt store tregheter i systemene. Det jobbes med en gruppe tiltak og det gjøres flere jobber i dag som forhåpentligvis bedrer situasjonen. Parallelt jobbes det med tiltak knyttet til å øke ytelsen på infrastrukturen. Vi håper på positive resultater av tiltakene allerede i dag, men det er noe usikkert når problemene er løst permanent.
  • Treghetene vedvarer beklageligvis i flere systemer. Det jobbes med tiltak og vi håper på en snarlig løsning.
  • Treghetene skyldes kapasitetsutfordringer på bakenforliggende infrastruktur. Det jobbes med en løsning.
Type: Feilsituasjon
Status: Feil løst
Hendelsen startet: 17.10.2019 14:00
Sluttet: 05.11.2019 10:50
Berørte komponenter: Familia, Gat, CGM Journal helse

Henter data ...

Oslo kommune Utviklings- og kompetanseetaten
Kontaktinformasjon kundeportalen kundeportalen@uke.oslo.kommune.no
Redaktør: Siw Wisth Holmboe