Fra og med 1. februar skal feilsituasjoner og bestillinger på nettverk og telefoni meldes på eget skjema i BOKS. Disse vil man finne under en egen kategori som heter nettverk og telefoni ved overtagelsesdatoen. Det er UKEs Servicesenter (USS) som mottar og håndterer disse.
For de som allerede har tilgang til OK-MAN portalen, så overføres denne tilgangen til de riktige skjemaene i BOKS. Nye tilganger til å melde feil og bestillinger på nettverk og telefoni bestilles som en vanlig BOKS tilgangssak. Alle åpne saker i OK-MAN portalen vil bli overført til BOKS og virksomhetene trenger ikke å foreta seg noe spesielt for at disse skal bli behandlet videre.
Grunnet overgangsperioden mellom OK-MAN portal og BOKS, så vil det ikke være mulig å melde bestillinger på nettverk og telefoni mellom 27. januar og 1. februar. De som har behov for å melde feilsituasjoner kan gjøre dette ved å henvende seg til OK-MAN på telefonnummer 67 11 43 35. Dette telefonnummeret vil avvikles når USS tar over disse oppgavene 1. februar. Det vanlige nummeret til USS opprettholdes som et kontaktpunkt ved behov (23 47 70 70).
For sluttbrukere medfører dette ingen endringer; de skal fortsatt henvende seg til sin lokale 1. linje brukerstøtte for å få bistand med feil som oppstår.
Se også artikkel om dette.
LOGG