ACOS WebSak
Sist oppdatert: 21.02.2022
Eksempler på type dokumenter som skal arkiveres:
- Kontrakter
- Styrende dokumenter
- Anskaffelses- og innkjøpsdokumenter
- Styrende prosjektdokumenter
- Dokumenter ved rekruttering og ansettelse
- Formelle brev
Dette gjør du i ACOS WebSak:
- oppretter nye dokumenter og saker
- får oversikt og ser status over saker
- sender saker på godkjenningsflyt og motta varsler i systemet
- ekspederer dokumenter på mottakers tilgjengelige kanaler via SvarUt
- arkiverer e-post via den intergrerte Outlook-løsningen ved drag-and-drop
Hvem skal bruke ACOS WebSak?
Det er din leder som bestemmer hvem som skal ha tilgang til ACOS WebSak. Har du et behov for å saksbehandle eller arkivere et dokument? Ta kontakt med din nærmeste leder. For å få tilgang må lederen din gi beskjed til acoswebsak@uke.oslo.kommune.no
Hva er en saksbehandler i ACOS WebSak?
Alle medarbeidere som har tilgang til systemet er saksbehandlere.
Har du spørsmål?
Ta kontakt med superbruker, se oversikten til høyre.