ACOS WebSak

Sist oppdatert: 21.02.2022

ACOS WebSak er vårt sak- og arkivsystem der vi blant annet arkiverer juridiske og økonomiske dokumenter.

Eksempler på type dokumenter som skal arkiveres:

  • Kontrakter
  • Styrende dokumenter
  • Anskaffelses- og innkjøpsdokumenter
  • Styrende prosjektdokumenter
  • Dokumenter ved rekruttering og ansettelse
  • Formelle brev

Dette gjør du i ACOS WebSak:

  • oppretter nye dokumenter og saker
  • får oversikt og ser status over saker
  • sender saker på godkjenningsflyt og motta varsler i systemet
  • ekspederer dokumenter på mottakers tilgjengelige kanaler via SvarUt
  • arkiverer e-post via den intergrerte Outlook-løsningen ved drag-and-drop

Hvem skal bruke ACOS WebSak?

Det er din leder som bestemmer hvem som skal ha tilgang til ACOS WebSak. Har du et behov for å saksbehandle eller arkivere et dokument? Ta kontakt med din nærmeste leder. For å få tilgang må lederen din gi beskjed til acoswebsak@uke.oslo.kommune.no

Hva er en saksbehandler i ACOS WebSak?

Alle medarbeidere som har tilgang til systemet er saksbehandlere.

Har du spørsmål?

Ta kontakt med superbruker, se oversikten til høyre.