Melde inn feil
Sist oppdatert: 05.07.2022
Før du melder feil
- Om det er feil på pc, telefon eller nettbrett, prøv å slå enheten helt av og på igjen.
- Sjekk om andre opplever samme feil, eller om det kun gjelder deg.
- Om det er feil på et fellessystem, sjekk driftsmeldinger.
Du kan melde feil på alt innen IKT. Dette kan være felles utstyr som printere og prosjektorer, innloggingsproblem eller ytelsesproblem på programmer som du bruker.
Slik melder du i fra
- Feil meldes inn i Kompass og slik gjør du det (PDF 1,9MB).
- Når du melder inn feil på IKT-ustyr er det viktig at du beskriver feilen så godt som mulig for å hindre forsinkelser.
- Etter at du har meldt inn en sak følges den opp av Vegard Rasch-Fjeld som jobber med IKT internt i etaten. Hvis feilen ikke kan repareres eller løses meldes saken videre til leverandør. Du får beskjed om videre oppfølging av eventuell leverandør.